FANDOM

RWBYHighResolutionLogo

RWBY - американський веб-аніме серіал створений Монті Оум і створений Rooster Teeth Productions. Епізоди серіалу доступні для перегляду в повному обсязі на сайті Rooster Teeth Productions і YouTube. Серіал також транслювався одночасно з публічним релізом серіалу на аніме-сайті Crunchyroll. Попередні сезони доступні на Netflix.

Перший том має шістнадцять епізодів. Однак, епізоди значно розрізняються по довжині. Епізоди 1, 8, 15 і 16 тривають приблизно одинадцять хвилин, а всі інші епізоди розділені на шість хвилин. Трансляція першого тому проходила з 18 липня по 7 листопада 2013 року, після чого він був випущений на DVD і Blu-ray дисках.

Другий том має дванадцять епізодів. Проте, в цьому томі, всі випущені епізоди мають повну довжину, від дванадцяти до п'ятнадцяти хвилин, а не подібно першому, де деякі епізоди розділені на декілька частин. Другий том транслювався з 24 липня по 30 жовтня 2014 року, після чого він був випущений на DVD і Blu-ray дисках.

Третій том також представлено дванадцятьма епізодами, які тривають близько шістнадцяти хвилин; тим не менш, епізод «Кінець початку» триває 28 хвилин, роблячи його найдовшим епізодом з усіх епізодів RWBY. Перший епізод третього тому було показано 24 жовтня 2015 року, а фінал відбувся 13 лютого 2016 року.

Випадкова вікі